De Audi Q7 TFSI e combineert de voordelen van stil en lokaal emissievrij elektrisch rijden met de kenmerkende Audi-dynamiek die u met een benzinemotor associeert. De vooruitstrevende en efficiënte techniek van de Audi Q7 TFSI e is op aantrekkelijke wijze verpakt. Hier staat een echte Audi, met strakke lijnen en een krachtige uitstraling. Met S line wordt uw Audi Q7 TFSI e nog sportiever. De sportstoelen zijn voorzien van in het leder gestanst S-logo. Ook zwarte hemelbekleding en aluminium interieurpanelen horen bij dit pakket.
nieuwprijs fiscaal | € 87.433 |
nieuwprijs rijklaar | € 89.068 |
afleveringskosten | € 1.635 |
motorrijtuigenbelasting | € 404-451 |
classificatie | personenauto |
carrosserie | 5-deurs, suv |
aantal zitplaatsen | 5-7 |
schakeling | 8 versnellingen, sequentiële automaat |
segment | M (upper-SUV) |
energielabel | A |
introductie | januari 2020 |
einde | nog leverbaar |
aandrijving | vier wielen |
aandrijvingssyteem | plugin-hybride |
max. vermogen totaal | 280 kW (381 pk) |
max. koppel totaal | 700 Nm |
cilinders | 6, in V-vorm |
kleppen per cilinder | 4 |
cilinderinhoud | 2.995 cc |
boring x slag | 83,0 mm x 89,0 mm |
compressieverhouding | 11,2:1 |
max. vermogen | 250 kW (340 pk)/5200 tpm |
max. koppel | 450 Nm/1340 tpm |
brandstofsysteem | directe inspuiting |
klepbediening | dohc |
turbo | ja, met intercooler |
katalysator | partikelfilter |
brandstoftank | 75 l |
toerental bij 100 km/h (theoretisch) | 1400 |
toerental bij 130 km/h (theoretisch) | 1850 |
motortype | synchroonmotor / permanente magneet |
aantal elektromotoren | 1 |
max. vermogen | 94 kW |
max. koppel | 350 Nm |
accutype | lithium-ion |
accu capaciteit (bruto) | 17,3 kWh |
accu capaciteit (netto) | n.b. |
accu voltage | 308 V |
max. laadvermogen AC | n.b. |
gem. laadtijd 20% naar 80% | n.b. |
max. snellaadvermogen | n.b. |
gem. laadtijd snellader 20% naar 80% | n.b. |
Ontvang binnen 24 uur een persoonlijke offerte