Naast de Captur E-Tech full hybrid én Captur E-Tech plug-in hybrid is de Captur ook leverbaar als mild hybrid. Mild hybrid is het beste van twee werelden als je moet kiezen tussen een hybride aandrijvingsvorm of een traditionele aandrijving – de benzinemotor. De mild hybrid combineert de efficiëncy van de hybride aandrijving met de voordelen van een benzinemotor. Met de nieuwe Renault Captur E-Tech full hybrid en de Captur E-Tech plug-in hybrid geniet je van de voordelen van een elektrische auto: vloeiend, stil en snel rijden en optrekken. Het fijne is dat je kunt overschakelen op benzine, wanneer dat nodig is of wanneer jij dat wilt. Met de nieuwe Renault Captur E-Tech full hybrid en de Captur E-Tech plug-in hybrid bespaar je brandstof en stoot je minder CO2-uit. Ga op avontuur en ontdek de geheel nieuwe manier van stil, zuinig en comfortabel rijden.
nieuwprijs fiscaal | € 32.220 |
nieuwprijs rijklaar | € 33.290 |
afleveringskosten | € 1.070 |
motorrijtuigenbelasting | € 163-181 |
classificatie | personenauto |
carrosserie | 5-deurs, suv |
aantal zitplaatsen | 5 |
schakeling | 8 versnellingen, sequentiële automaat |
segment | J (lower-MPV) |
energielabel | A |
bijtelling | 22% |
introductie | juli 2022 |
einde | nog leverbaar |
aandrijflijn | benzine / elektrisch |
aandrijvingssyteem | hybride |
max. vermogen totaal | 105 kW (143 pk) |
max. koppel totaal | 255 Nm |
aandrijving | voorwielen |
cilinders | 4, in lijn |
kleppen per cilinder | 4 |
cilinderinhoud | 1.598 cc |
boring x slag | 78,0 mm x 83,6 mm |
compressieverhouding | n.b. |
max. vermogen | 67 kW (91 pk)/5600 tpm |
max. koppel | 144 Nm/3200 tpm |
brandstofsysteem | multipoint injectie |
klepbediening | dohc |
turbo | nee |
katalysator | geregeld |
brandstoftank | 48 l |
toerental bij 100 km/h (theoretisch) | n.b. |
toerental bij 130 km/h (theoretisch) | n.b. |
Ontvang binnen 24 uur een persoonlijke offerte